گل پیچ GolPich
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان:

واحد زباله سوز پسماند شهری در اصفهان احداث می شود

واحد زباله سوز پسماند شهری در اصفهان احداث می شود به گزارش گل پیچ، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان از راه اندازی واحد زباله سوز پسماند شهری بعنوان یکی از پروژه های مهم این سازمان اطلاع داد.



به گزارش گل پیچ به نقل از مهر، غلامرضا ساکتی عنوان کرد: واحد زباله سوز پسماند شهری با هدف پیشگیری از دفن ضایعات خطوط پردازش پسماند و تحقق قانون محافظت از خاک راه اندازی می شود.
وی اضافه کرد: دستیابی به تکنولوژی لازم، تولید انرژی الکتریسیته به میزان پنج مگاوات و کاهش استفاده از زمین برای دفن از دستاوردهای اجرای این پروژه خواهد بود.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان ضمن اشاره به روند سرمایه گذاری برای اجرای این پروژه تصریح کرد: مذاکرات با سرمایه گذار به منظور اجرای پروژه به شکل ساخت، تملک، بهره برداری (بی. او. او) و در چارچوب ماده ۱۲ درحال پیگیری است.
ساکتی اضافه کرد: جلسات لازم به این منظور برگزار و نقشه راه اسناد فراخوان تهیه شده است؛ همینطور تشکیل کمیته مشترک و تهیه موافقت نامه با ساتبا (سازمان انرژی های تجدید پذیر و بهره وری انرژی برق) صورت گرفته و اسناد اولیه فنی و مالی با سرمایه گذار هم مبادله شده است.


منبع:

1403/07/12
11:03:15
5.0 / 5
132
تگهای خبر: باد , خاك , شهرداری , مدیریت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۴
گل پیچ - GolPich
golpich.ir - حقوق مادی و معنوی سایت گل پیچ محفوظ است

گل پیچ

فروش دسته گل و سبد گل